5 feb. 2010

I can feel

Sitter på jobbet och försöker knåpa ihop en text om varför det är viktigt att rösta. Ba åhhh. Solen skiner som bara den, men tyvärr är det snö utanför fönstret trots att jag sitter längst upp, så jag ser inget, men det är takfönster också och himlen är alldeles blå och det är ljust. Jag har mina rosa rayban-kopior i väskan, S säger att Sammy har likadana, hon är liksom 6 år, hur bra känns det :S

Asså jag är så jävla peppad på att flytta!! Vi kommer att ha det sjukt awesome! Sitta på balkongen på rad och röka och bibba. Sandra kom med den brillianta idéen att ha en sån liten ställning på ben till biben, genialiskt! Vi ska också ha tv-spelshörna i "salongen" och där serveras fördrinken. Enda misspeppen just nu är att övertala min bror att hjälpa mig att flytta och att jag och Klara måste måla om eftersom det är mongofärger och mongotapeter i alla rum. Ska försöka övertala att vi ska ha mintgröna väggar i köket. Vi ska i alla fall ha lilla toaletten knallrosa. Asså åh peppen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar