3 feb. 2010

Sandra, vad fan håller du på med? *tar ett snack*

Skriv ditt namn utan några A:n.
mikel louise viktor lgercrntz

Är du nöjd med ditt liv just nu?
inte direkt. heh. eller asså det är ju ok men det kunde ju vara en million gånger bättre. stolt men inte nöjd eller hur var det.

Vad är/var ditt favoritämne i skolan?
pendlade lite, men syslöjd, matte, kemi, engelska och programmering.

Vad borde du göra just nu?
jag vet faktiskt inte riktigt. finula tror jag.

Är du kär i någon?
ja ^__^

Kan du blåsa bubblor?
japp!

Kan du nå dina fötter med raka ben?
trot eller ej så ja. mer för att jag har fel på knäna än för att jag är vig iofs.

Kan du vifta på öronen?
nej

Kan du skruva tungan?
jag venne, jag fattar inte

Har du någonsin velat bli läkare?
nej verkligen inte

Vad drack du senast?
kaffe

Vad tittade du på senast på TV?
greek

Vem pratade du senast i telefon med?
helena på bemanning

Vem ringde dig senast?
helena på bemanning

Vem sms:ade dig senast?
får inga sms *lessen* men jo masha i fredags
"hej mika. jag kan inte komma ikväll för jag har lovat att komma på sedirs födelsedagsfest. hade tänkt komma till k karaoke senare men nu skulle ni ju inte dit :( men jag sa till anna att jag hör av mig senare. hoppas ni får kul. puss"

Har du några tatueringar?
nej men snart! bonjour! i ljumsken och firefox bakom örat. sjukt sugen på modesty blaise över hela underarmen också men det kräver noga övervägande.

Har du rakt eller lockigt hår?
just nu bara tovigt, men jag får seriösa korkskruvar om jag inte "fönar" håret

Är du glad?
upp och ner som en jävla berg och dalbana.

Är du piercad någonstans?
nä, det är bara lodisar som är

Vad har du för planer för ikväll?
ska åka till hagsätra med klara och umeå, sen hem och titta på brothers & sisters och sen sova.

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
lol på den frågan asså. va fan är en mjuk kille? en tjockis?

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
rödhåriga ;) nej men mörkhåriga då

Vad vill du bli när du blir stor?
"som mamma som inte gör någonting". eh asså jag vet inte om jag ville bli något, det är väl det som är problemet, och jag vet fortfarande inte riktigt. gills snuskigt rik?

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
väldigt bra. mamma ringer iofs lite för ofta men asså vi är tighta och så. pappa är ju pappa liksom men han brukar krama mig hårt hårt och trots att han är ganska oempatisk snappar han ibland upp saker och viskar att allt kommer att ordna sig när han kramar mig. min mamma tog med mig till mallorca en gång när jag var 12 och hade försökt ta liver av mig, det var ju ett lite märkligt val av resmål men ändå ganska fint.

Vad är din favoriträtt?
avocadosalladen från pizzerian, enda grejen jag kommer sakna i Kungshamra

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
eh inget, fan vad deppigt. eller jo asså jag är ju gullig. men ah jag venne, brukade vara min hy men lagom till att jag blev vuxen började jag få finnar(!!) så jag venne. mina fötter är rätt ok.

Tycker du att killar borde krama tjejer bakifrån oväntat?
hahahaha, w00t? asså jag fattar inte, helt oprovocerat? jag gillar ju när S gör det men om någon jävla random kom och gjorde det skulle jag dö.

Gillar din flick/pojkväns kompisar dig?
ja det tror jag förutom att de tycker att jag stjäl honom. men marty gillar ju typ alla och chewy tycker nog att jag är rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar