5 jan. 2010

You can never have too many shoes, handbags or men.

Okej, var och fikade med Queerpoeten, ett gammalt ligg från 2004. Han var riktigt soft! Och göllig, hade för mig att han var rätt tokugly men så var faktiskt inte fallet. Fast jävla fula skor hade han, det är sjukt avtändande.

Ärligt talat, jag är ju SJUKT YTLIG. Det mest avtändande jag vet är (tätt följt av moderater och unga excentriker) när folk (läs: män) har fula kläder. Jag skulle fanimej aldrig kunna dejta någon som inte kan klä sig. That's it. Och inte heller någon med långt hår, jävla legolaskomplex alltså.

17:46
Var ute för sjuttielfte dagen i rad igår, skulle egentligen bara fika med Mickan och Klapp men vafan, gå till Söderkällaren och dricka COLA, trodde jag det själv eller?

Det blev sex öl.

Kommer snart att behöva en levertransplantation.

Dockpojken hörde av sig! Igen! Han var också full, jag sticker ju till Skelle imorgon så vi ska väl ses, synd bara att han är så Dr. Jekyll & Mr. Hide, han är fett kul när han är full men inte så spännande utan sexton öl innanför västen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar