6 jan. 2010

cylon detector!

OMFG, det finns en cylon detector app till iPhone!! Är det bara jag som känner att livet helt plötsligt blev lite mer meningsfullt?

S har kommit hem från jobbet, igår tyckte han att jag skulle komma efter jul eftersom han är ledig då, men nu har han kommit på den brilljanta idéen att jag kommer i augusti och pluggar höstterminen för då efter jul när han blir ledig så kan han följa med mig tillbaka till Sverige ^___^ Greppa att vi skulle få typ 8-9 månader tillsammans!!!

00:56

HAHAHAHA, jag blev attackerad idag i spelet vi spelar, och jag är en stor tjej och kan ta vara på mig själv, men S lackade ändå och har nu gett sig fan på att döda hela alliansen. Han tyckte att jag skulle skicka den här till de som attackerade mig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar