6 jan. 2010

ITS IN THE FRAKING SHIP

På bra humör för en gångs jävla skull, fick sova 5 timmar inatt innan jag vaknade!! Firade med en gigantisk kopp svart kaffe. Idag ska jag städa mitt badrum, äta middag hos mami och papi och titta på på sista avsnitten av bsg för den 22 januari sänds Caprica!! Missa inte!! För guds skull, missa inte!!

13:08

Spillde ut kaffe över hela köket, och med köket menar jag mitt pentry. Epic fail!

Tänker på framtiden och baktiden och inser hur sjukt mycket roligare jag var mellan 8-16 än nu, hoppas att det är i 8-årsperioder för då kommer jag ju bli rolig snart igen.



*jobbar på humorn*

OBSERVERA 1995!! jag var 9 bast!! sååå rolig jag var!!

13:26

Ska maila Fredrik Reinfeldt och fråga om moderaterna vill köpa min röst i utbyte mot hushållsnära tjänster *hatar att städa*



OMG, på tal om det, ngn på jobbet trodde jag var blå!! Asså serri, okej att jag är blåblodig, men har jag verkligen en konservativ approach? wtf

22:46

Middag i borgelighetens högborg. Till råga på allt var det någon slags amerikansk mdidag? Stuffed kalkon med massa grejer och cheesecake till efteråt.

Som vanligt diskuterades min Framtid (med stort F), internet och skolväsendet. Min mamma skaffade facebook men la ner för att hon tyckte att det var så jobbigt att gamla vänner försökte adda henne, älskar mamma. Sen började hon ranta "Ja så ska man läsa mailen och avgöra om det är värt att svara, facebooka, blogga och så måste man ju twittra också", jag och pappa höll på att skratta ihjäl oss. Mamma ba "går ut med hundarna, skriver lite på uppsatsen, snart vin på riche med @Pia" Jag höll på att skratta ihjäl mig.

Sen lackade mamma på mig när hon såg vad jag har på mig utomhus, så hon prackade på mig täckbyxor och en stor grön dunjacka, ser numer ut såhär *sexy*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar