5 jan. 2010

stort lol

okej, insåg en dålig grej med skunkdaggan i bloggform och det är ju att alla små notiser man kommer med liksom blir ett nytt inlägg, men jaja.

Det här är jag:


HAHAHAHAHAHA

14:06

Nu fuskar jag!! Och uppdaterar bara inlägget!!

Alltså, vad ska jag göra i 3 dagar, kunde inte registrera mig på kursen i franska jag ska läsa av någon jävla byråkratanledning, de flesta serier har fortfarande juluppehåll, S är på jobbet, Sandra svarar inte i telefonen och efter det blev jag så trött så nu bara sitter jag här och stirrar.

Funderade lite på att städa lägenheten eftersom det var åtminstone en vecka sen och när jag skulle plocka upp min xbox-kontroll från golvet så såg jag tomma kondomförpackningar och ba EH (egentligen tänkte jag att shit vad bra sex jag hade i två veckors tid, nu är det torrperiod i 136 dagar till) så ja, en dammsugning och våttorkning av mina 22 kvadrat skulle ju inte skada, men jävlar vad trist. Ringde mamma och angstade lite om framtiden, hon ba "ta vara på din potential" och jag ba "kan jag inte bara få typ stämpla frimärken resten av livet", ja, mycket längre än så kom vi inte.

La fram Sandras förslag om att plugga på distans från Kanada för S igår, han tyckte det lät grymt och föreslog efter jul nästa år, eller ja i år, ni fattar, och det skulle ju vara awesome så då kändes livet lite enklare.

15:07

HAHAHAHA, måste ha!!



man kan beställa 10-pack för $21.50, vem är peppad??

15:17

Okej, nu är jag faktiskt helt seriös, jag fyller år om 24 dagar, och den som ger mig den här:


får... en puss? Jag är sjukt bra på att kyssas, gör S knäsvag! Skoja! Eller asså, skoja om att jag ger en puss som tack, men jag blir sjukt tacksam, måste få den!! finns på cafepress.co.uk

16:39

*inser att jag borde skaffa ett liv*

Käkade pyttipanna, pyttipannaliknande mat heter tydligen hash i staterna, det tyckte jag var kul. Det var gott. Sedan tittade jag på nya Brothers and Sisters och sen grät jag en skvätt för att allt är så komplicerat *skojar inte* *tar mig själv på sjukt stort allvar*

Och, största lolet idag!! Tog en dusch (inte lolet) och sen ba va ska jag ha på mig nu? Hittade en t-shirt S glömt och ba ah, bra idé så nu har jag på mig en vit jävla mans-tisha som det är ngt slags tryck på. En sån sportvariant ni vet. Ah, halledag, livet alltså, vad kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar