11 jan. 2010

internetparanoja...

ägnar mig åt ALLT annat än det jag borde, nämligen:

1. ringa arbetarens chefredaktör för att höra vad fan som hände med min faktura
2. ringa länsstyrelsen för att höra vad fan som hände med mitt körkortstillstånd
3. skriva den där jävla inluppen
4. maila min bror alla fakturor från 2009

alltså:

10 favoriter:
färg: pistage
mat: ost
artist: housemartins
film: picassos äventyr
bok: mina drömmars stad
sport: nej
årstid: vår
veckodag: onsdag
glassmak: äter ej saker med socker i
tid på dan: 09.30, ring p1!

9 nuvarande:
humör: dampig och lite pirrig i magen, har förmodligen ett samband
smak: om man slickar på svett är det ju en smak
kläder: raggsockor, cerisea mjukisbrallor, brorsans linne
bakgrundsbild: en egon schiele-tavla
nagelfärg: röd
omgivning: skabbiga studentrummet i anderstorp
störigheter: hahaha! jo, det finns en, helt klart
tankar: se ovan

8 första:
bästa vän: hanna
djur: undulaten pelle, blå var han
piercing: i underläppen
kärlek: brian littrell
musik: absolut music 18
bil: vet ej än
kyss: vet ej, men det var på en bob hund-konsert iaf

7 senaste:
cigarett: i lördags till tonerna av sibiria, mycket fint
mat: ost
biltur: med henrik, vi körde scenografi från teatern
kyss: joel
cd spelad: cd? ingen aning, måste ha varit flera år sen
tv program sett: national geographics air crash investigation! BÄSTA programmet på hela you tube!

6 har du nånsin:
brytit mot lagen: haha, jaa, big time
blivit arresterad: nej, lustigt nog inte
nakenbadat: japp, vem fan har inte det?
varit på tv: jorå
kysst någon du inte kände: självfallet

4 saker:
du gjorde i igår kväll: satt på skolan och byggde modell
nu: prokrastrinerar
du gör när du är uttråkad: skunkar/facebookar/bloggar
du vill se ut som: en sak? en rosett då kanske

2 val:
svart eller vitt: svart
varmt eller kallt: varmt

1 önskan:
haha, joo du, det finns ju en va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar