10 jan. 2010

you just have to laugh

hade fått kärleksbrev när jag vaknade imorse ^__^ min man = världsbäst. somnade faktiskt vid 01:30 igår och vaknade vid 09:00!! Jippie!!

åh, har kanske inte berättat om hatbrevet om mig, hehe. fick jobb som valnämndsordförande/projektledare för kårvalet på SU, en brud som INTE fick jobbet lackade och skrev följande osköna insändare i Gaudeamus. Det är dessutom bullshit, jag har arbetat politiskt, bara inte partipolitiskt. Men, läs och enjoy!

12:45

Druckit kaffe, njuter av söndagen osv. Funderar på att måla naglarna, duscha, hårinpacka håret etc men det inte om jag orkar, det tåls att fundera på.

Var ute och drack öl med Kattis igår, var för jävla trött men det var trevligt ändå, vi pratade om kärlek, rätt gay.

Ska titta färdigt på bsg men S säger att det inte kommer att sluta lyckligt och eftersom jag är en känslig ung flicka är jag rädd att jag ska bli ledsen så jag drar mig lite för det.

Har endast lyssnat på Blondie senaste dagarna, blir vansinnigt sugen på att blondera håret och se ut som Debbie. Eller rött hår, då skulle jag matcha S, hahahahaha. Asså sorry för tjatet om min man *är kär*

15:57

Pratar om "framtiden" men min man :S Jag hatar att prata om framtiden för det är så mycket ångest sammankopplat med det. Det är lättare med honom, han är så positiv, ser lösningar, målar upp bilder och ibland får jag ta ner honom på jorden men oftast föredrar jag att bara svepas med. Hösten i Kanada verkar i alla fall mer och mer faktiskt bli verklighet, och efter jul åker vi tillsammans tillbaka hit ^___^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar