9 feb. 2010

Breath of life

Fick ett sånt jävla knivhugg i magen ikväll, kunde inte andas och inte stå och det var hemskt. Lugnade ner sig och det blev bra igen. Men serri, trodde inte att det kunde göra så ont. Skrev värsta fina kärleksbrevet också.

Okej, allvarligt, Sandra skriver inte längre. Läser någon förutom Andrey, Leo och Daniel mitt värdelösa dravel? Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag skrev skunkdagga i alla år utan att få någon respons men när det ändå finns en kommentarsfunktion känns det ju värre liksom.

Hittade en ful man idag, det gjorde mig glad. Snackade om skönhetsoperationer, äventyrare och att förverkliga sig själv med S, eller ja, jag rantade. Sen hittade jag niotillfems nya regnkappa och jag hatar att säga det men åh vad jag vill ha den. S bara garvade och när jag ba sobbing för det så frågade han om jag hellre skulle se att han ba "Oh, its perfect, whenever i put my pretty clothes on i dont have to hide it with a jacket just cos of the rain" och jag ba JA KANSKE DET!!

Äh, ska titta lite på tv.

Asså måste bara säga, är fortfarande skräckslagen efter Glamourama, och vidhåller min åsikt efter klippet från Elle-galan: Anna Hibbs måste vara en av Sveriges mest osympatiska människor. Så jävla B.

13:18

Känner mig fett sjuk. Bara nyser och är jävlig.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans
på: Ja, typ Edward Cullen
Är du ensam nu: ja *sobbing*
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ingen direkt
Vill du gifta dig: Vill inte direkt, men kanske av uppehållstillståndsanledningen

FAVORIT...
Rum i huset: LOL bor på 22 kvm
Typ av musik: New wave
Parfym: Issey Miyake
Månad: Oktober

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Japp
Varit sjuk: Känns så :(
Sjungit: Kanske sjungit med lite i någon Ace of Base-låt
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja, fick en kram av pappa i söndags kväll
Kissed someone: Nej :( Varför är den frågan på engelska? Fett konstigt

21:45

*uttråkad* Har plattat håret, sminkat mig, dansat till Supremes och nu målar jag naglarna. Funderar på att ta ett glas vin.

Gif Created on Make A Gif
Hade för övrigt typ "the talk" igår kväll. Inte så vettig grej men ja jag venne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar