19 jan. 2010

Stuck in a hard place

Sov sjukt gott inatt, eller ja länge i alla fall. Drömde att jag på något sätt stoppade upp människor med pinnar, asså de levde men jag gjorde så att de såg ut som fågelskrämmor, stort w00t. När jag vaknade hade min arm somnat sådär brutalt så att man inte kan göra något, så jag lyfte handen till mobilen för att komma åt dismiss-knappen på alarmet, hahahaha, helt lealös.

Snart ska jag till jobbet!

19:11

Kom precis hem från jobbet. Jag gillar att ha två jobb. Dels har jag ju jobbet på taxi, och jag gillar det jättemycket. Emellanåt är det ganska ensidigt, men jag får lösa problem, kolla upp saker, se till att allt flyter. Sen har vi jobbet på kåren som är mer tänka långsiktigt, finula på strategier och sånt. Bra blandning! Och i nästa vecka börjar matten och fysiken!

Åh, så trött på att folk tycker att det är så romantiskt med mig och S, ba asså på pappret kanske, men sjukt jävla ovärt att vara kär i någon som är så sjukt långt bort. Igår bråkade vi!! Asså, okej, jag borde typ inte tycka att det är peppen, men det var inte riktigt bråk, mer som ett heated argument och det är så jävla skönt att kunna ha det efter år av ba menlöst "jaha, tyck det då, nu slutar vi prata om det".

Leila påstod att jag pratar engelska men översatt till svenska. Ibland känner jag mig som Viktoria Silvestedt, igår sa jag till min mamma att Sudbury är en minstad, hon ba va? varför är det minor där? hahaha, jag menade en gruvstad.

Imorgon jobba taxi, torsdag jobba kåren hemifrån, och på kvällen kommer hundarna och förhoppningsvis Emelie, vi ska titta på Twilight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar