20 jan. 2010

oh caprica


Här vill jag bo!!

Så här vill jag se ut!!

Och ett sånt här vill jag ha!!

På fredag smäller det! Har redan sett piloten men ändå! Jag längtar så!

Ska för att please Daniel sluta vara cheezy och sluta prata om min man *lezzen_tjej_86*

Idag ska jag gå och handla på Lidl, jag ska handla pesto, kalkonsalami, bröd, schampoo och balsam! Sen ska jag gå hem och mysa och titta på Big Love och Grey's anatomy!

Åh! igår! Jag skyndade mig som fan för att hinna till Solna Vuxenutbildning, sprang omkring i Hagalund (Blåkulla!!) men missade det ändå *sobbing* så stod jag där alldeles ledsen och väntade på bussen hem och så vips så satt jag eller ja jag låg mer ner på rygg, alldeles blöt och kall. Så satte jag mig på bussen och tyckte synd om mig själv, bestämde mig för att jag förtjänade en sallad, så går jag av bussen och går uppför backen till pizzerian och vips så ramlar jag igen, så fick jag en kaffe av killen på pizzerian, han gjorde min sallad och jag går hemåt. Så i backen ner till mig så vips! så ligger jag på rygg igen. Tyckte så jävla synd om mig själv.

Nu måste jag dessutom åka till Blåkulla imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar