13 jan. 2010

Sämsta veckan ever

Hela den här veckan kan gärna bara försvinna, jag jobbar mardrömspass varje dag, idag jobbar jag 08-01, seriöst, vem gör det liksom? Dessutom söp jag till igår kväll och vaknade bakis och jävlig imorse klockan 07. Satt och drack öl med mina kollegor, vid 20 så sa Anders "Mikaela, skadan är redan skedd, ta en till öl", då hade vi redan druckit i 3 timmar. Asså åh, vill gå hem. Sämst är också att eftersom jag jobbar så mycket så har jag knappt pratat med S på 3 dagar *sobbing*

Härmar Sandra:

10 favoriter:
färg: rosa, svart och mintgrön
mat: avocadosalladen från min lokala pizzeria
artist: Blondie
film: Dirty Dancing
bok: Twilight hehe
sport: rofl
årstid: höst
veckodag: lördag
glassmak: päron, eller kanske pistage!
tid på dan: runt 21

9 nuvarande:
humör: lite bakis och trött
smak: physialis
kläder: strumpbyxor, svart kjol med rosett på magen, kofta med spetsmönster
bakgrundsbild: Svart
nagelfärg: naturlig
omgivning: kontoret på taxi
störigheter: att jag inte får gå hem och sova
tankar: att jag vill gå hem

8 första:
bästa vän: Ulrika
djur: vi hade en hund, vette fan vad hon hette, men hon bet mig så hon fick inte vara kvar
piercing: öronen
kärlek: Jack
musik: supremes
bil: lol
kyss: första riktiga kyssen var Leo, hahahaha

7 senaste:
cigarett: tidigare idag
mat: en physialis-frukt
biltur: ingen aning
kyss: S ^___^
cd spelad: Lush
tv program sett: Såg law and order igår

6 har du nånsin:
brytit mot lagen: japp!
blivit arresterad: nej
nakenbadat: jag vet faktiskt inte *pryd*
varit på tv: hoppas inte
kysst någon du inte kände: ja, nästan uteslutande

4 saker:
du gjorde i igår kväll: drack öl på Retro
nu: fördriver tiden
du gör när du är uttråkad: spelar evony, tittar på tv
du vill se ut som: hello kitty!!!

2 val:
svart eller vitt: svart
varmt eller kallt: kallt

1 önskan: att jag ska få bo i kanada i höst och plugga matte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar