2 maj 2010

uppe med tuppen!

jag dööör!!! facebook-stalkade en gammal flamma och ba THANK GOD att det aldrig blev något!!! ba högt hårfäste, lite tunnhårig, hipster, lite "fräscht" brunbränd, verkar steka i Italien och åka vespa. återigen tänker jag på den där artikeln i COSMOPOLITAN om checklistan man hade på hur en kille skulle vara och sen i efterhand så ba EEH vill inte ha den killen! tacka vet jag min bleka rödhåriga kille som egentligen inte uppfyller en enda punkt på den listan.
Min gamla lista:
Smart (jo okej, han är väl smart)
Snelugg (!?! vad tänkte jag liksom)
Lyssna på indie
Läsa pretto böcker
Ha indie kläder

Asså så jävla osoft brud man var.
Min lista nu:
Får mig att skratta
Smart
Får det att pirra i magen
Trygghet

Kan väl uttrycka det som att man nu har krav som inte är riktigt lika stekiga.

Känns fortfarande konstigt att jag inte var i Kungsan igår.

2 kommentarer: