13 apr. 2010

tisdag!

Jag gillar egentligen inte tisdagar, WoW har maintenance, det är långt till helg och bara blä. Men idag har varit mycket bra! Sov ut och vaknade pigg och glad, tror förvisso att något är fel på mig, jag sover 10 timmar, det kan inte vara normalt, men sköööönt ^__^. Sedan drack jag 3 koppar kaffe i Sandras I ♥ MY COMPUTER-kopp, pratade offerter med massa företag, räknade lite, mailade med Kyle, uppdaterade hemsidor och skapade events. Sedan pantade jag burkar och köpte snus och städade mitt rum. Nu sitter jag och räknar och lyssnar på Cranberries. Snart kommer mina roomies hem, då ska jag muta Sandra med en BiB för att göra en illustration hehe, hoppas att det funkar annars vet jag inte :S Idag ska jag äta tomatsoppa med mozzarella till middag! Och grattis Leo på 25årsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar