28 mars 2010

^__^

Idag har jag flyttstädat min gamla lägenhet, det var jättetråkigt och det var konstigt att vara där. Jag har bott på massa olika ställen och jag får alltid lite ångest av att komma tillbaka.
Ställen jag bott på:
01. Lägenhet med mamma och pappa, 1 år
02. Hus med mamma och pappa, 1 år
03. Hus med mamma och pappa och William, 2 år
4. Landet med mamma och pappa och alla bröder 3,5 år
5. Majvägen med alla, 3 år
6. Radhuset med alla, 4 år
7. Lägenhet själv, 2 år
8. Hus med alla, 4 år
9. Lägenhet med Erik på Ålstenstorget, 1,5 år
10. Lägenhet med Erik i innerstan, 2 år
11. Lägenhet själv 0,5 år
12. Kollektivet Hogwarts 1 månad

Jag vill inte flytta mera nu men i höst ska jag ju till Kanada, och även om det inte är en flytt måste jag ju ta med mig massa saker :(

Pratade om att sova i andras sängar, sälja sex och att duscha med min kille inatt. Det är jävligt konstigt att vi aldrig får slut på saker att prata om, någon gång borde ju samtalsämnena ta slut? Läser SLAM av Nick Hornby, där har huvudkaraktären en idé om att en bra relation är som en god måltid, man kan äta hur mycket som helst och tycker att varje tugga är lika god, medans en dålig relation så föräter man sig i början och sen tröttnar man på den maten och vill ha annan mat. Vad vet jag, Nick Hornby är ju egentligen inte peppen nowadays men ändå, eller va fan, jag vet inte förresten, samma huvudkaraktär PRATAR med sin Tony Hawk-affisch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar