19 feb. 2010

tsk

Jag är den lille uttern i reklamen!!

Brutalt peppad! S hade pratat med Chewy och Marty om Murder Mystery Weekends och Chewy vet ett ställe inte så långt bort där man bor i små stugor och så är allt ett mysterie!! Asså så läskigt!! Ba går omkring bland stugorna och DÖÖÖÖR!!

Ikväll kommer Rebecka och Kattis hit ^___^ Imorgon jobbar jag 17-04 :( Min pankhet går helt ok, men mest bara för att jag har bra kompisar som ba "Man måste ha kul ändå, det jämnar ut sig i slutändan". Och igår fick man mat på jobbet!! Eller det blev över efter ett möte, men ändå! Falafel och bulgur och hommous och massa gott!!

BUHU, S berättade värsta hemska historien om en 21årig man som blivit arresterad för spousel abuse och aggrevated assault och massa skit och så hade hans 3månaders bebis (!!) blivit airlifted till Ottawa för svåra skador och nu är bebisen död och mamman är på sjukhus och de två andra barnen är i custody :( :( hatar folk som är meanies mot barn!!

Känner mig som att jag är på E. Någon som testat kola-blad förresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar