15 jan. 2010

Poker Face

Helvetesveckan är nästan till sitt slut! Jobbat för mycket för vad som är okej och ba bläää!! Men ikväll ska jag dricka vin och sjunga sing star, sen ska jag äta pommes frites och prata med Mannen med stort M. Pratade med mamma idag, asså aaah, hon verkar äntligen ha fattat att jag inte vill plugga till it-konsult (ba w00t, jag trodde hon kände mig) för idag sa hon "Du som har huvudet på skaft och gillar siffror, ska du inte plugga ekonomi?", stort w00t igen. Jag sa att jag hade pratat med S och att han ville att jag skulle plugga där en termina (sa inte att jag typ bestämt mig för det och att det inte riktigt är så löst som att han föreslagit det) och då säger kvinnan "Ja, men om du pluggar ekonomi med internationell inriktning kan du ju läsa lite där". Alltså min mor, varför i hela fridens namn skulle jag påbörja en jävla civilekonomsutbildning bara för att komma åt en utbytestermin?? Gud, jag måste verkligen komma på vad jag vill. Hade utvecklingssamtal med min ena chef idag, mitt mål under 2010 är att komma fram till vad jag vill. Sjukt utvecklingssamtal för övrigt, bland annat tycker han att jag är blå (alltså som personlighet, man kan vara grön, gul, blå eller röd), han upplever mig dessutom som sprudlande (hans ord!!).

Nej, nu ska jag dammsuga och ta ett glas vin. Gärna i underkläder. Hejdå!

20:42

Eat my panties off of me, do whatever comes naturall-eeeey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar